Moson Pond - Reisverslag uit Whistler, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu Moson Pond - Reisverslag uit Whistler, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

Moson Pond

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 Augustus 2015 | Canada, Whistler

Na een koud nachtje in de truck, zag ik het licht worden.
toen ik besloot uit mijn 'bed' te gaan dacht de kleine kitten er anders over. Prinsheerlijk viel hij op mijn schoot in slaap (lees het was stil).
ik kon in de ochtend pas kijken wat voor een kat het was. Wauw, het is een mooi beestje.
Na een ontbijtje pakten we alles in voor vertrek, en je raad nooit wie er als eerste in de auto zat.... de kleine kat.
We hebben hem vrij gelaten in zijn keuze, maar hij wou mee. Hij was heel blij, bleef maar spinnen en spelen. Ik was benieuwd hoe het in de auto onderweg zou gaan. Dat ging gelukkig allemaal goed. In Williams lake hebben we boodschappen gedaan en kittenmelk gehaald. dat viel erg goed in de smaak. Na een lange rit met prachtige uitzichten en een slush puppy (hmmm jammie) kwamen we aan op de volgende kampeerplek. een prachtig meer met veel dierengeluiden. we hadden het warm gehad in de auto, dus zijn meteen het water in gesprongen. Het leek koud, maar het was echt heerlijk water. Meteen even een goede ' douche' genomen.
Met de kleine kat vonden we het lastig. Ik had een halter geknoopt maar daar werd hij erg zenuwachtig van. Dat hebben we dus toch maar afgedaan. Hij bleef gelukkig goed in de buurt, en toen we gingen koken hebben we hem in de auto gelaten.
wat heb ik weer genoten van alle prachtige uitzichten en de natuur. veel gelachen, gepraat en gekeken. Het was fantastisch.
Eenmaal in de truck had ik lang ondergoed geleend en sloffen (heel dik) waardoor ik het absoluut warmer had dan de vorige nacht. Ik kon ook beter slapen, dat was erg welkom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

meer dan geweldig

03 September 2015

veel mazzel en een klein beetje pech

31 Augustus 2015

plan changed

31 Augustus 2015

Hostels

29 Augustus 2015

Goed geregeld & gezelligheid
Sandra

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 6527

Voorgaande reizen:

22 Juni 2019 - 12 Juli 2019

Canada 2.0

28 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: