Hostels - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu Hostels - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

Hostels

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Augustus 2015 | Canada, Nanaimo

Na een paar rustige dagen bij Edwin en Lydia, waar ik de prachtige zonsondergang mocht fotograveren en zien, was het op 27 augustus tijd om naar Vancouver Island te vertrekken. Na het laatste regelen van hostels heb ik de bus gepakt naar Horseshoe Bay, en heb daar lekker even rondgewandeld en gekeken. Het was mooi weer en het is een toeristisch plaatsje.
Na het wandelen ging ik op de ferry. Nog voordat de ferry was vertrokken zag ik zeehondjes spelen. Het was erg lekker om buiten te zitten, dus ik heb heerlijk in het zonnetje kunnen genieten van de uitzichten die je daar hebt. Wauw wat prachtig.
Aan het eind was het een beetje fris maar toen ben ik lekker binnen gaan zitten.
Na een poosje gingen we aan wal, en zag ik Nanaimo. Tijdens mijn wandeling naar het hostel werd ik vermaakt door konijntjes, eekhoorntjes en vogeltjes. desondanks was het langer lopen dan ik dacht.
Gelukkig was het een fijn hostel toen ik er kwam. Rustig, ruimtelijk en schoon. Daarbij had ik een upgrate gehad, en mocht ik in een queensize bed slapen. Het was rustig, dus had de kamer voor mezelf.
Na wat eten te hebben gehaald ging ik lekker slapen.

En slapen heb ik gedaan! ik kon beetje uitslapen en het bed lag heerlijk.
Op naar mijn volgende hostel. Daar zou ik een aantal nachten verblijven. Lekker vroeg ging ik de deur uit zodat ik de rest van de dag had om te gaan wandelen en alles te bekijken. ik bleek echter te vroeg te zijn. Het hostel was nog niet open. Na even te hebben gewacht kon ik naar binnen. Alleen inchecken moest later, want daar was nog niemand voor. Het zag er best cool en gezellig uit. Ik heb mijn spullen gedropt en ben lekker gaan rondkijken, boodschappen gedaan en wat gesnuffeld in een Dollarama (Action). leuke winkel, jammer dat ik niets / niet veel kon kopen.
Terug bij mijn hostel kon ik inchecken. Nadat ik betaald had vertelde ze me dat er die avond en de volgende avond live muziek was. Ik dacht nog, dat is wel gezellig.
Het was helaas slecht weer, miezerregen en dus niet heel erg lekker buiten. In de middag was het even droog en zag ik de kans om naar buiten te gaan en toen ben ik naar het Maffeo Sutton Park gelopen. Tevens was er een blues weekend/festival dus overall hoorde je de muziek. klonk gezellig en het was leuk om het park te zien. Ik kon niet verder lopen omdat het dan te laat zou worden, dus heb ik al wandelen gezocht naar een park dichterbij. Het was een klein park, maar wat hier klein is, is in Nederland heel groot. Onderweg kwam ik een tankstation tegen en daar heb ik iets te drinken gekocht. Een slush puppy. Een paar minuten later liep ik met een beker zo groot als mijn onderarm verder. Het was enorm, ik denk 2 liter ofzo. Ik heb mijn best gedaan, maar ik heb het niet op gekregen. Ongelovelijk hoe groot alles hier is.
Het park was prachtig. Mooie watervallen en grote bomen.
En dat zomaar midden in een stad. Ik heb ervan genoten, wou er nog langer rondlopen maar de schemering viel en ik moest terug naar mijn hostel.
Aangekomen daar was het wat drukker geworden. Om 10 uur zou de muziek beginnen, en stipt op tijd begon de 'muziek'.
Het bleek een concert van Haevy metal te zijn. Niet helemaal mijn stijl. uiteindelijk heb ik tot 2 uur geluisterd naar het concert, wat veel grunten was. Het was niet echt waar ik op gehoopt had.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nanaimo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

meer dan geweldig

03 September 2015

veel mazzel en een klein beetje pech

31 Augustus 2015

plan changed

31 Augustus 2015

Hostels

29 Augustus 2015

Goed geregeld & gezelligheid
Sandra

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6523

Voorgaande reizen:

22 Juni 2019 - 12 Juli 2019

Canada 2.0

28 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: