Birthday and working - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu Birthday and working - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

Birthday and working

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Augustus 2015 | Canada, Tatlayoko Lake

We hebben er een feestje van gemaakt! Zoe haar verjaardag was een super leuke dag. Helaas regende het veel en was het enorm bewolkt. Maar niet getreurd want bij een verjaardag hoort een taart/cake. Dus zijn we gezellig met een aantal dames de keuken ingedoken om lekkers te maken.

Einderesultaat: chocolate cake, cinnamon/apple cake, cinnamon rolls, peanutbutter cookies, muffins (a lot of muffins, with blueberrys and some with chocolate), perzikvlaai en twee witte broden. Mjammie, het was erg lekker. De rest van de dag hebben we spelletjes gedaan.

Op zondag ging Margriet weer naar Nederland terug. Jammer want het was heel gezellig, maar ik denk dat ze nu weer bij haar vriendje is en een prachtig avontuur heeft beleefd. Bedankt Margriet, voor alles!

We zijn die dag naar the lake gereden, om een huis te bouwen op een raft. Na eerst afbreken begon het sjouwen en organiseren. Heerlijk om even flink fysiek te werken. Gelukkig was puppy Telly mee, zodat we ons niet hebben verveeld terwijl de mannen het echte werk deden. We waren laat terug en ik was bekaf. Snel slapen dus, voor een andere dag werken.
Liefs

• 19 Augustus 2015 - 15:12

Frank De Boer :

Hoi lieverd .. Zo klinkt goed allemaal . Jullie zijn flink aan kokkerellen geweest.
    Ik hoop dat als je terug komt dat we bijna weer kunnen koken in ons eigen keukentje. Helaas zit de woonkamer wat tegen maar het komt goed . Heb wel zin om laminaat te kunnen leggen dan weet ik dat het bijna af is. Ik hoop je snel weer een foto te sturen met de vooruitgang . Tot snel bij het volgende reisverslag.