paardrijden en waterval - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu paardrijden en waterval - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

paardrijden en waterval

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 Augustus 2015 | Canada, Tatlayoko Lake

De afgelopen dagen waren een beetje rustdagen. Wat werk gedaan, schoongemaakt, en gerelaxed.

Zowel op 19 als op 21 ben ik naar de waterval gereden op Joey, samen met Zoe. Een ritje van ongeveer 4-5 uur.
De eerste keer met alleen Zoe, en de tweede keer met gasten erbij. Het was heel koud boven op de berg, maar het was het allemaal waard. Prachtige uitzichten en natuur gezien.
Zelfs een grizzly beer met 3 jonge beertjes behoorden tot ons uitzicht. Wat kunnen beren hard rennen! Het was heel gaaf en ik was er helemaal ondersteboven van. Inmiddels gaat het erg goed met Engels praten, en ik kan me hier prima verstaanbaar maken.
Wederom genoten van de dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Tatlayoko Lake

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

meer dan geweldig

03 September 2015

veel mazzel en een klein beetje pech

31 Augustus 2015

plan changed

31 Augustus 2015

Hostels

29 Augustus 2015

Goed geregeld & gezelligheid
Sandra

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6510

Voorgaande reizen:

22 Juni 2019 - 12 Juli 2019

Canada 2.0

28 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: