plan changed - Reisverslag uit Port Alberni, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu plan changed - Reisverslag uit Port Alberni, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

plan changed

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Augustus 2015 | Canada, Port Alberni

31 augustus
Het is snel gegaan, maar het was tijd om Nanaimo te verlaten. Samen met Hanne en Elena heb ik de bus genomen naar Port alberni waar ik zou blijven voor een nachtje en daarna naar Tofino zou doorreizen.
Hanne vergezelfde me in het hostel in Port alberni. Na een reisje van 2 uur en een wandeling van een klein uurtje, kwamen we bezweet en natgeregend bij het hostel.
Dat zag er helaas vrij gesloten uit. we moesten ' maar' 3 uurtjes wachten. In de regen. De andere optie was in een eettentje te verblijven, maar dan moesten we met de backpacks weer de heuvel af. Dat zagen we niet echt zitten. Ik ben heel brutaal achterom gegaan en ontdekte een deur die open was. Fijn! we waren binnen.
Kort daarna konden we inchecken. In eerste instantie was het een beetje vreemd en vonden we het niet echt fijn. Een hostel dat gesloten was overdag, en waar je niet kon schuilen voor de regen. Eenmaal binnen voelden we ons erg welkom en waren we van alle gemakken voorzien. De rest van de dag heeft het helaas geregend. dus alleen boodschappen.
We hebben pizza gegeten!! daar had ik zoveel zin in. wauw, dat was heerlijk, we hebben fun gehad.
De volgende dag zou ik vroeg naar Tofino gaan. Dat plan heb ik gewijzigd want dan kon ik die dag niet zoveel doen.
Mijn bus heb ik dus later op de dag geboekt zodat we de natuur in konden gaan, voor wat wandelen. De plannen waren gesmeed, we hadden lekker gegeten dus lekker naar bed en hopen op een minder regenachtige dag morgen.