Goed geregeld & gezelligheid - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu Goed geregeld & gezelligheid - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

Goed geregeld & gezelligheid

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Augustus 2015 | Canada, Nanaimo

29 augustus
Na een kort nachtje, was ik niet van plan daar nog een nacht te blijven.
In alle vroegte ben ik naar het vorige hostel gegaan, om te vragen of er nog kamers waren. Dat was zo, en ik kon afspreken dat ik zou proberen geld terug te krijgen en dan daarheen zou komen.
Opnieuw was het wachten tot er mensen waren van het hostel. Ik had me voorbereid op een moeilijk gesprek, ze had namelijk gezegd dat geld terugkrijgen niet mogelijk was. Niets van dat alles was waar. Ik heb mijn beklag gedaan en binnen een mum van tijd had ik gecanceld voor de andere dagen en ook nog al mijn geld terug.
Erg blij ging ik terug naar het hostel waar ik eerder verbleef. een oase van rust! haha.
Opnieuw was het een dag met veel regen. Ik heb dus veel binnen gezeten, me vermaakt en wat boodschapjes gedaan.
Savonds ontdekte ik dat er ook een Nederlands meisje was. ik ben in gesprek geraakt en het was erg gezellig. Zij trok op met twee meisjes uit Germany. Al snel vormden we een groepje van 4. Er warden plannen gemaakt voor de volgende dag.

Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag, hoewel het weer bewolkt was en miezerde, zijn we naar de haven gegaan voor een ferry richting Newcastle Island. Verrast door de tevens prachtige maar totaal andere natuur hebben we daar een aantal uur doorgebracht. De prachtigste uitzichten hebben we gezien, en het was erg gezellig. We hebben hertjes, zeehonden, otters en arenden gezien. Nadien had ik wel een ijsje verdiend!
Samen hebben we gekookt en gegeten. Het was een gezellige dag. Een beetje op tijd naar bed, want de volgende dag moest ik de bus hebben.