autorijden en uit eten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu autorijden en uit eten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

autorijden en uit eten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

26 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Ik werd gisteren wakker op de prachtigste plek die ik tot nu toe heb gezien.
Er waren veel dierengeluiden, twee groepen cayotes die tegen elkaar aan het roepen waren, vogeltjes, chipmunks, eenden, vissen, etc.
de kleine kitten heeft kennis gemaakt met een eekhoorntje. Ze waren allebei heel nieuwsgierig, en het was heel grappig. toen het eekhoorntje weg rende ging little waesle erachteraan. Vangen!! niet gelukt, maar was een goede poging.
In de ochtend hebben we de auto gereinigd, ik denk dat waesle iets teveel vreemde dingen had gegeten, maar de mannen maakten er geen enkel probleem van.
voor we vertrokken kreeg ik de sleutel van de auto in mijn handen. Of ik een stuk wou rijden? ja of course.. gaaf.
Wel een beetje gek, want de auto kwam uit Japan, en het stuur zat dus rechts. Daarnaast was de weg beetje off road en een automaat. Het was echt heel gaaf om te doen.
Na een poosje hebben we wat ontbijt gehaald, gezellig gegeten en gedronken.
langs prachtige stroompjes, uitzichten, gletsjers en bergen naar Vancouver. Hoe dichter bij vancouver, hoe drukker en voller het werd.
afscheid genomen van little waesle, en geregeld dat hij een heeeeeel goed en liefdevol plekje krijgt.
ik ben op de bus gestapt, en kwam uit bij Lydia. Ik heb wederom een heerlijke avond gehad met jullie, Lydia en Edwin. bedankt, vermoed dat ik jullie snel weer zie ;)

Vandaag heb ik een rust dagje. Heerlijk gedoucht, haren gewassen, voel me weer lekker fris en schoon. een dagje voor het organiseren van de reisverslagen, backup maken van de foto's, mijn verdere route uitstippelen en lekker rustig aan doen.

inmiddels mis ik mijn thuis wel erg. Mijn lieve man, mijn nieuwe huis, mijn twee katten, mijn familie, en gewoon de regelmaat.
Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik dit ben aangegaan en dat zal ik ook niet krijgen, maar ik denk dat ik over een paar weken toch erg blij zal zijn als ik weer lekker thuis ben.

veel liefs van hier, bekijk de prachtige foto's laat een berichtje achter en geniet mee.

bedankt allemaal voor jullie reacties en leuk dat iedereen zo meeleest/meeleeft.

• 27 Augustus 2015 - 20:17

Els:

lieve Sandra Wat een prachtige verslagen en schitterende foto's,wat een groot avontuur en wat een verschil met nederland.heel veel succes met het backpacken en veel foto's maken.liefs van je vader en moeder

• 29 Augustus 2015 - 16:25

Margreet:

Hoi lieve Sandra, geweldig wat je allemaal doet en meemaakt. :-). Je zult merken dat dit avontuur in positieve zin nog lang doorwerkt ( haha, zegt de ervaringsdeskundige ;-)
    Nog een paar weken, dan zit je avontuur er al weer op. Geniet er nog fijn van!
    een dikke knuffel, Margreet