lodge en trektocht - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu lodge en trektocht - Reisverslag uit Tatlayoko Lake, Canada van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

lodge en trektocht

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 Augustus 2015 | Canada, Tatlayoko Lake

Hey allemaal,
Het is alweer paar dagen terug dat ik een berichtje heb geplaatst.
Dinsdag ben ik opgehaald uit Williams Lake. Alex en Zoe kwamen me halen. Na een aantal uur rijden kwam ik in het donker bij de lodge aan. De volgende ochtend zag ik wat voor prachtig uitzicht we hier hebben. Margriet heeft me wat van de omgeving laten zien, het meer en uitzichten. Het is hier erg gezellig, de mensen zijn enorm gastvrij.
Gezelligheid kent geen tijd!
Donderdag zijn Zoe, Margriet en ik gaan trekken naar the potato mountain.
Lekker op stap met zn drieen. Was super leuk en gezellig. Wat een pracht van een uitzichten daar. En wat hebben we genoten! Op de heenweg zagen we een zwarte beer. Eenmaal aangekomen bij de cabin zijn we gaan koken en hebben we bij het kampvuur gegeten. Spelletje doen s' avonds met m&m's. Na een nachtje in de cabin hebben Margriet en ik sochtends in het meer geskinnydippt. Was heel gaaf. Heel de tocht zijn we niemand tegen gekomen. Dat is best heel gek. Na opzadelen en inpakken zijn we weer terug gaan rijden. Onderweg hebben we fossielen gezocht, geluncht met prachtig uitzicht, lekker gekletst en genoten.
Eenmaal op de lodge aangekomen was er heerlijk gekookt en hebben we ons buikje rond gegeten. Het waren twee prachtige dagen.
Vandaag is Zoe jarig en we gaan er een feestje van maken.

Liefs en groetjes!

  • 15 Augustus 2015 - 21:45

    Anna Pepping:

    Hoi hoi geweldig om te lezen dat je heerlijk zit te genieten! Ook gefeliciteerd met zoe! Zoe ook gefeliciteerd! Een hele fijne verjaardag gewenst! Feest ze! En sandra fijne vakantie! Lekker verder genieten!

    Liefs anna en de rest. Je nieuwe achterbuurvrouw

  • 16 Augustus 2015 - 10:43

    Jeroen:

    He Sandra het klinkt allemaal goed. Een mooi avontuur. Wat gaaf van die beer. Maar goed dat hij bang van de mensen is. Feliciteer Zoe ook maar van ons. Hier is het wat minder. Frank zit me flink op de huid want dat huis moet af. Dus ik hou weinig vrije tijd over. gelukkig is het sávonds op tijd donker dan kan ik een beetje op tijd stoppen. Ha Ha Geniet maar van je avontuur.

    groetjes van je vader

  • 16 Augustus 2015 - 18:31

    Tante Thea:

    Volgens mij heb jij het wel naar je zin daar.groetjes dikke knuffels.xxx

  • 16 Augustus 2015 - 22:02

    Frank De Boer:

    Hoi lieverd klinkt goed allemaal! Kleine en grote beren gezien. Tja dat is toch wat anders dan dat je ze in de dierentuin achter hekken ziet. En ook nog geskinnydipt, daar had ik wel bij willen zijn ;). Eerlijk gezegt mis ik je deze keer echt wel!! Ik ga het redden want er is genoeg te doen en je vader doet zijn best mij een beetje te helpen. Gelukkig geef ik hem wel genoeg opdrachten hoor ;)Of ik bewaar wel wat klusjes voor ba zijn pensioen. Hij kan natuurlijk niet stil blijven staan ( zal u terug krijgen ,haha). Nou tot je volgende verslag want ik lees alles hoor ! Daar maak ik wel tijd voor. HVJ ! En groetjes uit nl . Je mannetje

  • 17 Augustus 2015 - 07:28

    Sandra De Boer:

    Wat een lieve reactie Anna, we hebben er een feestje van gemaakt!!
    Heel veel spelletjes, m&m's, goed gezelschap en we hebben veel lekker gemaakt. Een verjaardagstaart kan natuurlijk niet missen!! Genieten doe ik zeker!
    @jeroen: ja ik heb dat Frank gevraagd. Heeft hij niet verteld wat er allemaal af moet zijn voor ik terug ben?
    Balen dat het savonds snel donker is. Ik zal frank vragen of hij een goede lamp kan maken, dan kunnen jullie langer doorgaan. Haha komt goed. Een en al genieten!
    @tante thea: ja dat heb ik zeker. Er is hier zoveel te doen en te zien! Jullie krijgen heeeeeel veel fotos te zien als ik terug ben.
    @frank: haha die reactie had ik al verwacht

  • 17 Augustus 2015 - 07:34

    Sandra De Boer:

    @frank: haha die reactie had ik al verwacht , mis jou ook. Al ben ik druk en veel afleiding. Dan vliegt de tijd. Weetje een beetje doorwerken houd een mens fit! Ohja, of je een goede lamp op wil hangen, zodat me vader wat langer door kan gaan savonds. That would be nice. Lu. Knuffel voor de katten. 

  • 17 Augustus 2015 - 12:06

    Margreet:

    Hoi lieve Sandra,
    Even heerlijk de tijd genomen om jouw verhalen te lezen :-). Wow, wat geweldig wat je allemaal doet en ziet! Het is wel een andere omgeving dan Azië (waar ik was), maar ik weet hoe geweldig t is om in zo'n andere wereld te zijn en te genieten van al dat moois om je heen.
    Afgelopen zaterdag ben ik met Frank op stap geweest. Naar Soldaat van Oranje en daarna uit eten. Het was een top dag en ik vond het fantastisch om dat met Frank te delen :-)
    Veel plezier, dikke knuffel,
    Margreet

  • 28 Augustus 2015 - 19:54

    Agaath:

    Hallo Sandra
    Wat een mooie reis en mooie verhalen geniet er nog lekker van.
    liefs Tante Agaath

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Tatlayoko Lake

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

meer dan geweldig

03 September 2015

veel mazzel en een klein beetje pech

31 Augustus 2015

plan changed

31 Augustus 2015

Hostels

29 Augustus 2015

Goed geregeld & gezelligheid
Sandra

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 6515

Voorgaande reizen:

22 Juni 2019 - 12 Juli 2019

Canada 2.0

28 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: