nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Sandra Boer - WaarBenJij.nu nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Sandra Boer - WaarBenJij.nu

nog 4 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Augustus 2015 | Nederland, Heiloo

Eindelijk mijn eerste verslagje om iedereen op de hoogte te brengen.
We zitten midden in een drukke chaotische periode. Vorige week vrijdag hebben we de sleutel gekregen van onze mooie eigen woning. Het weekend hebben we geklust en zijn we verhuist. We hebben het momenteel erg druk met het oude huis leegmaken en klussen in het nieuwe huis.

Over 4 nachtjes dus.... het gaat snel ineens.
Ik vind het erg spannend, nou eigenlijk best wel een beetje eng. De eerste keer dat ik alleen weg ga, met het vliegtuig, maar ook voor de eerste keer alleen en dan ook nog voor zo een lange periode.
Ik ben ervan overtuigd dat het geweldig gaat worden, maar soms heb ik toch echt de kriebels in mijn buik van de spanning.

Zondag vlieg ik naar Vancouver, in Canada. Het eerste nachtje zal ik bij Lydia verblijven, om de volgende dag vroeg de bus naar Williams Lake te pakken.
Hopelijk staat Zoe (en margriet) daar dan om mij op te halen en naar de ranch te vervoeren.

Ik zal 3 weken bij Zoe verblijven, de eerste week samen met Margriet. Daarna trek ik met mijn backpack door naar Vancouver Island. Hier zal ik twee weken rondtrekken. Het plan staat nog niet vast, maar ik weet wel al een beetje welke plekken ik wil gaan bezoeken. Natuurlijk zijn tips of ervaringen welkom!

Jullie horen snel weer van me,

liefs Sandra

  • 05 Augustus 2015 - 20:54

    Nellie Van Kuil:

    Wat spannend sandra
    Maar het wordt vast een fantastische ervaring en belevenis
    Ga je volgen ..
    Goeie reis over 4 daagjes
    Ennn geniet geniet !!!!
    Liefs van ons piet en nellie

  • 05 Augustus 2015 - 22:21

    Corline:

    Hey lieve Sandra, Ik weet zoveel mooie plekjes in Canada, maar weet niet of je daar een beetje in de buurt komt. Ik zit te denken aan Banff en Jasper Lake. West-Edmonton-Mall is ook gaaf om een keer te bezoeken!

    Liefs Corline

  • 05 Augustus 2015 - 23:46

    Bianca Buijsman:

    Wat een geweldige en spannende reis. Ik ben er in 2007 geweest, wat een prachtig en heerlijk land. Op Vancouver Island zeker naar Tofino gaan en orka's spotten in de buurt van port mc neal. Ook nog iets van sagoia waar een heel bijzonder bos is.
    Veel plezier en heel veel genieten! !!
    Xx Bianca

  • 06 Augustus 2015 - 22:24

    Agaath:

    Hallo Sandra

    Wat een geweldige spannende tijd alles tegelijk.Geniet straks heerlijk van de mooie reis,een geweldige reis.
    Nog een paar dagen en dan kan het genieten beginnen al is het wel dubbel voor je.
    Leuk dat we je kunnen volgen.
    liefs en groetjes Tante Agaath en Peter

  • 08 Augustus 2015 - 23:04

    Eline En Florence:

    Lieverd,

    We hebben alle vertrouwen in je dat je er een mooie reis van gaat maken

    Liefs

  • 17 Augustus 2015 - 07:45

    Sandra De Boer:

    Wauw wat een lieve reacties allemaal! Zo lief!
    En leuk dat jullie me allemaal volgen. @Bianca, tofino staat op mijn lijstje, daar zal ik 3 nachtjes blijven. Orkas kijken absoluut! Wil een boot boeken denk ik. Dat bos ga ik opzoeken en kijken of ik daar in de buurt kom, bedankt voor de tips.
    @Corline, ik denk dat dat voor mij allemaal wat uit de richting is. Ga eerdaags kijken of ik iets kan combineren.
    @Eline en Florence, lu, thanks voor het vertrouwen. Gaat helemaal goed komen.
    @tante Nellie en tante Agaath, leuk dat jullie me ook volgen. Misschien ook lekker mee genieten af en toe!
    liefs Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

meer dan geweldig

03 September 2015

veel mazzel en een klein beetje pech

31 Augustus 2015

plan changed

31 Augustus 2015

Hostels

29 Augustus 2015

Goed geregeld & gezelligheid
Sandra

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 6513

Voorgaande reizen:

22 Juni 2019 - 12 Juli 2019

Canada 2.0

28 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: